Descriere
Lucrarea propune o abordare nouă a procesului de evaluare bazată pe învățarea rațională a geografiei, satisfăcând cerințele disciplinei școlare, dar și pe cele ale exigențelor examenului de bacalaureat._x000D_
_x000D_
Culegerea de față cuprinde:_x000D_
_x000D_
1. elemente de reper, în care este încurajată învățarea rațională prin intermediul suporturilor cartografice;_x000D_
_x000D_
2. date de informare, plasate la începutul culegerii (care nu sunt destinate memorării) și elemente complementare (mici prezentări ale țărilor din programa de examen și regiunile geografice ale României); datele de informare exced sensibil cerințele de examen; sunt actualizate după surse_x000D_
_x000D_
sigure și credibile;_x000D_
_x000D_
3. itemi de autoevaluare pe suporturi cartografice, care permit fixarea pe hărți a elementelor geografice._x000D_
_x000D_
4. 20 de teste cu un pronunțat caracter integrat, care ofertează o gamă foarte largă de întrebări, sarcini de lucru și probleme; numărul de teste este suficient de mare pentru a acoperi toate întrebările și așteptările posibile;_x000D_
_x000D_
5. baremele asociate testelor, care permit atât verificarea rezolvării lor, cât și o certificare a calității învățării.